NORGES BRANNSKOLE – UNDERVISNINGSLEDER
Undervisningsseksjonen har ledig fast 100%-stilling som undervisningsleder.
Vi ønsker søkere som vil være med på å videreutvikle Norges ledende utdanningsinstitusjon innen brann og redning. Du må ha gode samarbeidsevner, være serviceinnstilt og ha evne til å jobbe strukturert og målrettet. Stillingene krever at du fungerer godt i team og kan jobbe selvstendig innenfor eget fagfelt.
Undervisningsleder – operativ ledelse
Hovedansvarsområde:
- Undervisning
- Kursplanlegging/-ledelse
- Kurs- og fagutvikling
Kvalifikasjoner:
Utdanning og praksis bør være fra ett eller flere av følgende områder:
- Operativ ledelse
- Redningstjeneste, skadesteds- og katastrofearbeid
- Alarmsentral
Relevant operativ ledererfaring, gjerne fra brann- og feiervesen, helse, politi eller forsvaret, samt undervisningserfaring og pedagogisk kompetanse, vil bli vektlagt.
I tillegg vil det være ønskelig med erfaring/kompetanse innen følgende områder:
- Ledelse og organisasjon
- Personal- og organisasjonsutvikling
- Lederutvikling/samarbeidstrening
For den rette tilbyr vi:
- Positivt, engasjert og flerfaglig miljø
- Utfordrende hverdag med stor grad av selvstendighet
- Fleksibel arbeidstid/IA-bedrift
- Gode muligheter for personlig utvikling
- Medlemskap i Statens Pensjonskasse
- Tilskudd til dekning av flytteutgifter
- Hjelp med å skaffe bolig
- Lønn i st.kode 0956, undervisningsleder, l.tr. 39-52, for særlig kvalifisert søker kan annen lønnsinnplassering bli vurdert. Fra bruttolønnen trekkes to prosent til Statens pensjonskasse.
For stillingen gjelder vilkår etter Tjenestemannsloven og gjeldende avtaler og regelverk
Den statlige arbeidsstyrken skal i størst mulig grad gjenspeile mangfoldet i befolkningen, og vi oppfordrer kvinner og personer med flerkulturell bakgrunn til å søke.
Nærmere opplysninger får du ved å ta kontakt med seksjonssjef Einar Pedersen på tlf 911 79 986 eller undervisningskoordinator Steinar Steinsvik på tlf. 76 91 90 15.
Søkere bes søke elektronisk via www.jobbnord.no. Søknadsfrist 16. september 2005. |